Campanii Adwords

/Campanii Adwords
Campanii Adwords 2018-05-14T08:15:26+00:00

Campanie de Promovare si Publicitate Online prin Programul Google Adwords

Cea mai buna forma de publicitate Online Adwords & Remarketing

Setarea Obiectivelor Campaniei Google Adwords

Discuta, schiteaza, agreeaza impreuna cu agentia care este obiectivul campaniei tale de promovare online.

Vrei sa-ti promovezi imaginea, sa anunti o lansare de produs sau o oferta speciala, sa-ti fidelizezi clientii sau sa atragi unii noi?

In functie de raspunsul la aceasta intrebare si de tipul de activitate al firmei tale, agentia te va consilia in alegerea celui mai bun mix de publicitate online ( display advertising, search advertising, social media etc.)

Canalele de Promovare

Stabileste impreuna cu agentia canalele prin care te vei promova, bugetul alocat si distributia acestuia pe diferitele medii de promovare si perioada de desfasurare a campaniei.

In plus, inainte de a demara Campania asigura-te ca tu si agentia ati agreat setul de indicatori de performanta si modul in care acestia vor fi monitorizati si raportati.

Experienta agentiei in astfel de proiecte si buna sa cunoastere a domeniului si pietei, aduse in colaborarea cu firma ta, pot face diferenta intre un plan cu rezultate medii si un succes pe termen lung.

Despre Google Adwords

Google Adwords este una dintre cele mai eficiente solutii de marketing online, care te ajuta sa-ti abordezi clientii la locul, momentul si modul cel mai potrivit.

Stiati ca peste 70% din activitatea online incepe pe pagina de cautare Google? In plus, peste 50% din consumatorii urbani din Romania cauta informatii pe Google inainte de a achizitiona un produs. Prezenta ta pe Google.ro este esentiala!

Incepe promovarea cu Google Adwords folosind un voucher promotional pe care agentia noastra, membra a programului Google Partners, il poate oferi pentru client sai. Agentia te va ajuta si va introduce acest voucher in noul tau cont Adwords. Sistemul este simplu: pentru doar 50 RON investiti de tine in promovarea prin Adwords vei primi 200 RON credit.

Acest voucher promotional Adwords este valabil doar pentru conturi cu o vechime maxima de 21 de zile. Un cont Adwords poate beneficia de un singur voucher. Suma minima de 50 RON trebui consumata in maxim 31 de zile de la data introduceri voucherului in cont.

Cuvintele Cheie din Contul Adwords

Folosind resurse specializate Google precum Keyword Tool, agentia ta va analiza tendintele de cautare ale utilizatorilor din domeniul tau de activitate si va alege cuvintele cheie optime pentru Campania ta Google Adwords.

Poti alege din multiplele optiuni de potrivire si poti stabili cuvinte cheie negative, pentru a evita cautarile pentru care nu doresti sa-ti fie afisat anuntul.
Mai multe detail iti poate oferi agentia ta.

Definirea Campaniei Adwords

Ai ales cuvintele cheie, acum este momentul sa rafinezi parametrii campaniei tale, astfel, incat rezultatele sa atinga asteptarile tale.

Agentia poate prelua aceste aspecte si te ajuta cu:

  • redactarea anunturilor (text, imagine, link etc.) si alegerea dispozitivelor pe care vor fi afisate (PC, telefon mobil, tablete)
  • recomandari pentru pagina de destinatie a anunturilor (landing page) de pe site-ul tau
  • alegerea intervalului orar si segmentarea geografica pe baza carora vor fi afisate anunturile tale
  • optiuni privind tipul de lictare (pentru optimizarea bugetului si a rezultatelor din afisari)
  • extensii de locatie, sitelink-uri, extensii de apel (introducerea numarului de telefon in anunt)

Optiunile sunt numeroase si utilitatea lor intr-un mix echilibrat va creste performanta campaniei tale si, implicit, eficienta bugetului investit.

Monitorizarea Performantei Contului Adwords

Campania ta este acum in plina desfasurare si pe parcursul a cateva saptamani agentia va monitoriza si evalua impactul acesteia. Impreuna veti putea decide sa aplicati diverse modificari pentru optimizarea campaniei si cresterea rezultatelor pentru afacerea ta.

Investitia ta in aceasta perioada este cheia unei promovari din ce in ce mai aproape de cleintii tai, existenti si potentiali, si de nevoile acestora. Asadar este important sa acorzi campaniei tale cele mai bune premize inca de la inceput (inclusiv un beget bine dimensionat) astfel incat datele obtinute sa fie cat mai representative pentru clientii, piata si strategia ta pe termen mediu si lung.

Odata ce ai acumulat destule clickuri, agentia ta poate folosi instrumente avansate cum ar fi Conversion Optimizer, care va ajuta sa optimizati sistemul de rulare a anunturilor si de licitare, ceea ce va conduce inevitabil la cresterea vanzarilor sau altor indicatori de performanta importanti pentru afacerea ta.

Optimizarea contului Google Adwords

Dupa ce Campania ta a ajuns la o anumita maturitate (numar de clickuri, conversii, cost per click) este momentul ca agentia ta sa iti optimizeze contul Google Adwords prin:

  • restructurarea campaniei (grupuri de anunturi, cuvinte cheie etc.)
  • editarea sau rescrierea anunturilor tale, pentru a fi cat mai relevante si convingatoare pentru clientii care te anunta
  • ajustarea cuvintelor cheie si a sumelor licitate pe anunt, astfel incat tu sa apari in cele mai bune momente si pentru cautarile apropiate de oferta ta

Aceste optimizari pot fi evaluate prin monitorizarea unor metrici cheie, strans legat de obiectivul campaniei, precum impactul asupra numarului de clickuri, ratei de conversie, scorul de calitate al cuvintelor chei, cost per click sau per conversie.

Optimizarea Site-ului pentru Campania Google

Clenti atrasi pe site-ul tau prin intermediul anunturilor din campanie se asteapta sa gaseasca rapid si usor continutul pe care-l cautau.

Pentru a obtine cele mai bune rezultate este esential ca pagina de sosire (landing page) sa fie optimizata pentru cerintele campaniei (ex. daca obiectivul campaniei este vanzarea produsului promovat, procesul de achizitie si plata trebuie sa fie vizibil imediat si usor de parcurs).

Google ofera in acest sens un serviciu specializat numit Google Analytics Content Experiments. Prin intermediul acestuia, agentia ta poate testa succesul diverselor configuratii de pagina site si compara avantajele si minusurile acestor versiuni.
Procesul, denumit A/B Testing, este folosit din ce in ce mai intens de catre specialistii in domeniu, informatiile obtinute astfel fiind deosebit de relevante in privinta publicului tinta vizat de Campania ta de promovare.

Acestea pot fi implementate intr-un timp relative scurt, simplu si efficient, cu un impact remarcabil in cresterea ratei de raspuns a clientilor tai (conversii, timp petrecut pe site, abonari la comunicarile tale etc.).

Alte servicii Google pentru promovare online

Pentru a extinde aria de acoperire a campaniei tale Google Adwords (care este deja, cu ajutorul agentiei, la un nivel inalt de performanta) poti adauga in mixul tau de promovare si alte servicii puse la dispozitie Google.
Acestea iti pot imbunatati vizibilitatea online si pot complete prezenta online a afacerii tale.

Asadar, discuta cu agentia ta despre cum poti integra Google Places, Google+ Business Pages sau Remarketing in strategia ta online.

Pe Scurt despre ce inseamna Remarketing

Remarketing (retargeting) este o metoda prin care se realizeaza segmentarea audientei in functie de un anumit comportament pe care utilizatorul il are pe site, urmand ca livrarea de reclame sa se realizeze catre segmentul de audienta astfel definit.

Vizitatorii care au intrat deja pe site-ul Dumneavoastra, vor fi marcati ca fiind parte dintr-o audienta(lista de vizitatori pe site).

Publicului astfel segmentat i se vor afisa o serie de reclame (text sau imagine) specifice pentru aceasta audienta. Afisarea reclamelor se va face pe toata rețeaua de site-uri partenere Google (Google Display Network) – EX: youtube.com, yahoo.com, olx.ro, ejobs.ro, autovit.ro, realitatea.net etc.
De ce avem nevoie:
– Campanie Adwords
– Logo
– Anunturi Text
– Bannere ( 10 – 15 bannere pe toate dimensiunile acceptate de Google )

De retinut:

Campaniile de remarketing ajuta utilizatorii sa ramana in contact cu ceea ce se intampla cu site-urile de care sunt sau au fost interesati (pe care le-au accesat).

Bannere-le urmaresc traseul utilizatorului si nu utilizatorul este urmarit de catre bannere. Practic, bannere-le insotesc utilizatorul pe traseul sau indiferent pe unde merge, in functie de care sunt interesele lui.